luni, 6 decembrie 2010

Promovarea standardului ISO 26000

ISO ofera noi brosuri si postere pentru a sprijini promovarea standardului ISO 26000

ISO a publicat recent doua brosuri si doua postere pentru a facilita intelegerea si utilizarea noului standard ISO 26000 care ofera indrumari cu privire la responsabilitatea sociala, fiind lansat pe data de 1 noiembrie 2010.

Brosurile au urmatoarele titluri:

• Privire de ansamblu asupra proiectului ISO 26000
Brosura ofera raspunsuri la intrebari precum: Care este perceptia asupra proiectului ? Care este relatia dintre ISO 26000 si materialele documentare legate de responsabilitatea sociala ?Cine a dezvoltat ISO 26000?
• Descoperiti ISO 26000.
Acesta prezinta un rezumat al continutului ISO 26000, oferind o privire de ansamblu asupra standardului si asupra modalitatilor in care acesta poate sa ajute organizatiile.

Unul dintre cele doua postere descrie cele sapte subiecte de baza ale responsabilitatii sociale abordate de catre ISO 26000 (guvernarea organizationala, drepturile omului, practicile de munca, mediul inconjurator, practici corecte de operare, aspecte legate de consumatori, implicarea in viata comunitatii si in dezvoltare).

Celalalt poster consta intr-un grafic care ofera o prezentare schematica a standardului ISO 26000 si este destinat ajutorarii organizatiilor in intelegerea relatiilor complexe dintre diferitele clauze ale documentului.