ISO / TS 10004:2010 apartine seriei de standarde ISO 10000 privind satisfactia clientilor. ISO 10001:2007, ISO 10002:2004 si ISO 10003:2007 ofera indrumari (consultanta ISO) privind codurile de conduita, solutionarea reclamatiilor si a litigiilor. ISO/TS10004 completeaza aceste standarde prin furnizarea de orientari privind monitorizarea si masurarea gradului de satisfactie al clientilor.
In mod colectiv, liniile directoare ale ISO / TS 10004:2010, Managementul calitatii - Satisfactia clientului - Linii directoare pentru monitorizare si masurare pot ajuta organizatia sa intreprinda actiuni care au menirea de a contribui la sustinerea sau cresterea gradului de satisfactie al clientilor.
Prin furnizarea de orientari privind monitorizarea si masurarea satisfactiei clientilor, ISO / TS 10004:2010 sprijina obiectivele de piata ale organizatiilor si este compatibil cu standardul ISO 9001:2008, Sisteme de management al calitatii – Cerinte cat si cu standardul ISO 9004:2009, Management pentru succesul sustinut al organizatiei - O abordare de management al calitatii. (www.iso.org)
tags: consultanta iso 10004, certificare iso 10004, implementare iso, satisfactia clientului